Қазақстанда туристік өнімді дамыту мен жылжытуға арналған ақысыз интернет-ресурстар

https://doi.org/10.53939/15605655/2021_3_20


Искакова А.Т.

Түйіндеме. Интернет пайда болғаннан бері медиа әлемі үлкен өзгерістерге ұшырады. Бұрын туроператорлар мен дәстүрлі туристік агенттіктер өте маңызды рөл атқарған болатын. Өйткені оларсыз туристік процесс жүзеге аспас еді. Біз үнемі өзгеріп отыратын дүние әлемінде өмір сүретін болғандықтан, тақырып пен қызығушылықты әп-сәтте таңдауға болады. Интернет-құралдар
маркетинг және жарнама саласындағы мамандар арасында кеңінен қолданыла бастады. Туризмнің тура және жанама саласындағы кәсіпорындары Интернетті туристік өнімдерді / қызметтерді дамыту мен жылжытудың тиімді құралдарының жеткізушісі ретінде пайдаланады. Қазіргі жарнама мамандары соңғы 20 жыл ішінде Интернеттегі жарнаманың көлемі 20% -ға, теледидарда – 8% -ға, ал баспа БАҚ – 10% -ға артқанын атап өтті. Интернеттегі жарнаманың теледидардан асып түсу мүмкіндігі де жоқ емес. SMM нарықтық
және интернеттің танымалдылығымен қатар дамып келеді. Жаңа құралдар, қосымшалар мен платформалар пайда болуда.
Түйінді сөздер: Интернет-жарнама, туризмді дәріптеу, іздеу жүйелері, Гугл, Қазақстандағы туризм.

Әдебиеттер
1 Anderson C. The Long Tail: Why the Future of Business isSelling Less for More. New York: Hyperion (2016).
2 Axelrod R. Advancing the art of simulation in the social sciences.Complexity, (2):16-22 p, (2013).
3 Back, Aaron. Baidu May be Set for Costly Changes. Wall StreetJournal(reference date: January 8, 2014).
4 Bar-Ilan J. Search engine results over time: a case study on search enginestability. Cybermetrics,2(3):1. (2015)
5 Baskerville R.L., and A.T. Wood-Harper. // A critical perspective on action research as a method for information system research. // Journal of Information Technology, 11(3):235-246 p. (2016)
6 Beckwith K. Googled: the quest for visibility on the Internet. LearnedPublishing,16 (4): 277-283 p (reference date: January 15, 2013)
7 Bergman Michael K. The deep web: Surfacing hidden value. Journal ofElectronic Publishing,7(1):01-07. (reference date: July 3, 2015)
8 Iskakova A.T., Google Search Engine in the Promotion of Tour Product, Farabi Alemi, Almaty, 2019, p. 374
9 Berners-Lee, Tim, and Mark Fischetti. Weaving the Web : the original design and ultimate destiny of the World Wide Web by its inventor. New York: HarperCollins Publishers, 2015.
10 Buhalis D., and R. Law. Progress in information technology and tourism management: 20 years on and 10 years after the Internet—The state of eTourism research. Tourism Management,29(4):609-623 p (reference date: August 25, 2016).
11 Cai L.A., R. Feng, and D. Breiter. Tourist purchase decision involvement and information preferences. Journal of Vacation Marketing, 10(2):138-148 p, 2017.
12 Chaffey D. Google Adwords – brand-bidding changes – impact in UK.URL: http://www.davechaffey.com/Paid-Search-Best-Practice/category-5-alert-for-alluk-companies-using-google-adwords. (reference date: February 16, 2016)

 

Комментарии закрыты.