Теміржол автоматикасы және телемеханика жүйелерін жаңғыртудың орындылығын негіздеу

МРНТИ 73.29.17                                                                                 №3 (2020г.)

Бахтиярова Е.А., Сансызбай К.М., Чигамбаев Т.О.  

 

Мақалада темір жол автоматикасы мен телемеханика жүйелерінің жай-күйі талданып, бір жолды және екі жолды аралықтардың өткізу
қабілеттілігі, жартылай және автоматты блоктау мен орталықтандырылған диспетчерленудің жергілікті жылдамдығы анықталған. Микропроцессорлық элементтер базасына көшу ТАТ техникалық жабдықтарын жаңарту кезінде ұсынылады. Бұл энергияны тұтынуды едәуір азайтуға, жабдықтың өндіріс кеңістігін азайтуға және оларды кеңінен қолдану үшін еңбек шығындарын азайтуға мүмкіндік береді. ТAT жүйелерін модернизациялау өткізу қабілетінің жоғарылауына және электрлік және диспетчерлік орталықтандырудың және автоматты блоктау құрылғыларының тозу деңгейінің төмендеуіне әкеледі, сонымен қатар істен шығу санын және жүйені қалпына келтірудің орташа уақытын азайтады. Жергілікті жылдамдықтың артуы жүк тасымалдаудан түсетін түсімнің өсуі түрінде экономикалық әсер етеді.

Түйінді сөздер: темір жол автоматикасы және телемеханика жүйесі, электрлік орталықтандыру, диспетчерлік орталықтандыру, автоматты блоктау, микропроцессорлық орталықтандыру, өткізу қабілеттілігі, экономикалық тиімділік.

 

Комментарии закрыты.